tiistai 14. helmikuuta 2017

Ystävyydestä

"Friendship isn't about whom you've known the longest. It's about who came and never left your side."

Itse olen vasta näin aikuisiällä löytänyt vierelleni ihmisiä, joiden tiedän pysyvän siinä aina. Jos tuntuu siltä että putoan, tiedän että ystäväni ottavat vastaan ja auttavat takaisin ylös. Yhdessä olemme selvinneet niin paljosta ja tulemme aina selviämään. Monet surun kyyneleet on tullut vuodatettua ystävän sylissä kun kaikki on tuntunut kaatuvan päälle, eikä mikään ole tuntunut onnistuvat ja itseluottamus on meinannut loppua kesken. Silloin on aina jostain suunnasta kuulunut: "Nyt kana keräät ittes!" Toisaalta en pysty edes laskemaan niitä kaikkia hetkiä, jolloin olen nauranut vedet silmissä ja ollut onnellisempi kuin koskaan ennen. Ne kaikkein yllättävimmät naurunpurskahdukset kahvilassa, hölmöimmät ideat keskellä yötä, ylläri reissut, lässähtäneet kakut, kuolemattomat lausahdukset...

Tänä vuonna ajattelin muistaa ystäviäni itsetehdyillä, Lilleliisin virkatuilla Ystävänpäivä pupuilla

 
Ystävyys on kuitenkin ennen kaikkea läsnäoloa ja välittämistä. Olet niiden ihmisten summa, joita pidät lähelläsi. <3 Olen kiitollinen siitä, että olen saanut vierelleni ihmisiä, jotka hyväksyvät minut ehdoitta juuri sellaisena kuin olen ja tulen olemaan. Kiitos ihanat ystäväni:








"But at least I got my friends
Share a rain coat in the wind
Got my back until the end
Like a life boat in the dark
Saving me from the sharks
At least I got my friends"
-Aura Dione

Hyvää Ystävänpäivää! 
<3 Hanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti